Wednesday
Posted by Aida on Tuesday, January 10, 2012 ♥ 9:21 PM ♥ 0 loves




Lolololo, 'i want you this close to me' can you? will you my dear? :)  hahaha, okay dah cukup cukup la tu merepek aida ;p haha.  harini aku tak pergi sekolah.  kenapa? sebab aku demam panas. aiyoyooo, sayangnya sebab harini tertinggal kimia. tapi takpelah. aku study sendiri jela nanti. hm. harini seriously aku boring. seriously aku menyesal jugak tak pergi sekolah. sebab takde kawan. rindu nak rehat ngn geng2 aku & duduk semeja dengan tablemates aku, layalia ;(  tapi kalau pergi pun aku tak leh concentrete study. aku bangun agak lewat kot harini then pergi mandi terus. tak makan lagi pagi ni -,-'' bilaa aku dah bosan macam-2 la aku buat. 







Ting ting , ni la salah satu kerja yang aku buat bila dah bosan. hahaha --' tadi lepas snap picture kakak terbangun. dia suruh study. then pegi study addmaths. chapter yang awal-2 ni agak senanglah. tak susah sangat pun. tapi bila masuk chapter lain confirm susah. kan? hewhew. means aku kena prepare dari awal la. Okay, nk sambung buat addmaths, bye readers :*



Past pageNew page