Farewell girls
Posted by Aida on Friday, January 13, 2012 ♥ 10:55 PM ♥ 0 loves



Lololo,  comel perempuan atas ni. nak putih macam ni boleh? ^^ ok aku merepek je. Assalamualaikum. hello hi readers. Happy saturday ;) mesti ramai tengah lepak dekat luar sekarang kan, have fun guys! Seriously  rasa penat  skg. satu badan letih. sambil type sambil menguap :O ya Allah, mengantuk. padahal semalam tido awal  --' teruknya haha. i miss Athirah Marzuki.  nanti balik sini if sempat  kita jumpa, tehehee. i got many things to share with you.  Actly  penat sebab tadi pergi sekolah for a while.  Dalam 4 jam jugak kot aku stay sekolah. Hias kelas je --' tak banyak pun. sebab aku ni bukannya seni sangat. Damn jealous tengok kelas lain terlalu lawaaaa :O tak adil weh  --' Lepas hias kelas, aku, hani, pieya and kamil pergi bilik band kejap. kitaorang tengok harini budak percussion ada practice. jumpa senior-2 dulu. rindu semua. tadi sempat cakap sekejap je  sebab semua nak pergi makan plaza. Nevermind la, nanti kita jumpa next time  ;)  Harini aku malas gosok tudung pergi sekolah.



Jadi, Aku pun belit-2 je sebab malas. pfttttt, ok abaikan sebab memang tak pandai pakai weh.

semalam  tepat jam 12 malam tadi dah masuk 14 /1/ 2012 and means harini birthday kakak aku.

To my beloved sister : Hellooooooo sweetie. happy birthday girl ! Dah masuk 17 sekarang. tuanyaaaaa. hahaha.  untunglah next year dah boleh buat lesen kereta. Anyway be a good daughter, be happy on your day, always smile & be happy and not to forget do the best for your upcoming SPM this year. i know you can do it ;) Meloveyou! 
  


okay, nak pergi sambung tidur dulu. Baiyyyy.




Past pageNew page