Feeling alone and alone
Posted by Aida on Sunday, January 22, 2012 ♥ 7:18 AM ♥ 0 loves



Hello readers, firstly nk ckp entry harini panjang sikit kot. hows yr life nowadays? is it suck or okay or happy or others? hmm. i wish you guys will always be happy ok? :) my life skrg? ok seriously teruk kot. Yes, memang betol apa semua orang cakap selama ni yang hidup kita ni ibarat roda. Kadang-2 kita di atas dan kdg-2 kita di bawah. Skrg, mungkin aku tak sehappy dulu :( why? sebab aku rasa lonely je skrg ni. mcm aku sorang-2 je.  Mungkin jugak sebab aku terlalu rindukan kenangan tahun lepas dengan kwn-2, senior-2 & adik junior. rasa nk nangis pun ada tapi aku tak boleh kalah pada situasi. aku kena belajar jadi kuat. perlu ke kita tunjuk yg kita sedih depan orang? aku rasa tak perlu kot. lagi bagus kalau hanya kita dan Allah je yang tahu. Yes, takde sorang pun blh faham aku. memang tak ada!  I miss my girlfriends soo much! especially you guys 3 cekalians. Ya Allah, sy rindu 2011. boleh tak sy nk 2011 balik? :'( sy rindu mereka yg hari-2 buat sy happy. i miss sharmine, hani, syamie, dylah, pieya, emy, fatin, li hua, lammy & bdk2 3 cekal yg lain. diorg faham aku & trima aku seadanya. kitaorg mcm adik bradik dlm kls tu. if ada probs msti  tanya kitaorg knp. then diorg bagi nasihat mcm-2. kitaorg ibarat adik-bradik. Rindunyaa nk lepak dkt 3 cekal. tahun ni kls aku tk se seronok thun lepas. tk se sporting tahun lepas. rindu nk rehat senior tahun lepas especially you, Azzanizawaty. tiap kali rehat mesti ada je crite semek nii nok critee! kalau cakap tu dok brenti kan hehe! :D


Ye ye, aku tahu lagi blog aku ni agak jiwang jgk. Actly aku letak lagu ni sebab aku pn sndiri  tkthu. lagu ni sdih bagi aku. myb sbb aku tgh sdih kot skrg ni. pftttt --' ya Allah, aku ada berniat untk berubah. maksud aku, aku akan berubah daripada baik untuk menjadi lebih baik lagi dari sebelum ni. insyaAllah. And sbnrnya aku nak ckp something. aku suka ayat ni.

'' Ya Allah, jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya kepada-Mu, agar bertambah kekuatanku untuk mencintaimu ''.

'' Ya Rabbul Izzati, jika aku rindu rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid-Mu Ya Allah ''.

InsyaAllah satu hari nanti aku brharap aku akan jumpa jodoh yang terbaik yang boleh diri bimbing aku. Bukan sekarang ni, maksud aku bila aku dah besar nanti. Amin.










Past pageNew page